PRZYJĘCIE ZLECENIA Przyjęcie i zarejestrowanie nowego zlecenia zawierające dane osobowe oraz dane ewidencyjne opracowywanego obiektu.
ZGŁOSZENIE PRAC W zależności od położenia obiektu, następuje zgłoszenie prac w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w celu otrzymania dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do realizacji zlecenia.
OCZEKIWANIE NA MATERIAŁY Ośrodki w terminie 2 tygodni przygotowują materiały geodezyjne, które są podstawą do realizacji zlecenia.
WYKONANIE POMIARU W TERENIE Po analizie dokumentacji wykonywane są czynności terenowe mające na celu aktualizację dokumentacji mapowej oraz czynności techniczno-biurowe mające na celu aktualizację i dostosowanie map do celów projektowych.
SKOMPLETOWANIE OPERATU Część techniczna odbywająca się w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej mająca na celu nadanie dokumentacji mocy prawnej. Efektem tych zabiegów jest mapa do celów projektowych.
PRZEKAZANIE GOTOWEJ MAPY Poświadczone przez Ośrodek mapy zostają przekazane Zamawiającemu w ilości uzgodnionej podczas składania zlecenia.