1 |
PRZYJĘCIE ZLECENIA
Przyjęcie i zarejestrowanie nowego zlecenia zawierające dane inwestora oraz dane adresowe opracowywanego obiektu.
|
2 |
PRZEKAZANIE DOKUMENTACJI BUDYNKU
W celu określenia poprawności wykonania projektu zleceniodawca powinien przekazać projekt przyziemia nowo wybudowanego obiektu wraz z planem zagospodarowania działki.
|
3 |
ZGŁOSZENIE PRAC
W zależności od położenia obiektu, następuje zgłoszenie prac w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w celu otrzymania dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do realizacji zlecenia.
|
4 |
OCZEKIWANIE NA MATERIAŁY
Ośrodki w terminie 2 tygodni przygotowują materiały geodezyjne, które są podstawą do realizacji zlecenia.
|
5 |
WYKONANIE POMIARU W TERENIE
Po analizie dokumentacji wykonywane są czynności terenowe mające na celu aktualizację dokumentacji mapowej oraz czynności techniczno-biurowe mające na celu aktualizację i dostosowanie map inwentaryzacyjnych.
|
6 |
SKOMPLETOWANIE OPERATU
Część techniczna odbywająca się w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej mająca na celu nadanie dokumentacji mocy prawnej.
Efektem tych zabiegów jest mapa z inwentaryzacją powykonawczą budynku.
|
7 |
PRZEKAZANIE GOTOWEJ MAPY
Poświadczone przez Ośrodek mapy zostają przekazane Zamawiającemu w ilości uzgodnionej podczas składania zlecenia.
|